سرخط خبرها

برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ | پخش «خندوانه» و «دورهمی» از شبکه نسیم

  • کد خبر: ۱۰۷۰۰۴
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
برنامه‌های تلویزیون به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ | پخش «خندوانه» و «دورهمی» از شبکه نسیم
پیگیری‌ها از شبکه نسیم مشخص می‌کند که «خندوانه» این روزها در تدارک قسمت‌های ویژه برای ایام عید فطر است. مسابقه «دورهمی» نیز از امشب ساعت ۲۱:۳۰ با حضور مهمانانی از جمله رضا نیکخواه، علیرضا خمسه، حامد آهنگی، شهرام شکیبا، کامران تفتی و سوگل طهماسبی روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبکه‌های سیما برای عید سعید فطر برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌اند که در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت روانه آنتن می‌شوند. همچنین پخش برخی ویژه‌برنامه‌ها از امشب آغاز و تا روز‌های پایانی هفته ادامه دارد. برنامه‌های پرطرف‌داری، چون «خندوانه» و «دورهمی»، عیدانه‌های گفت‌وگومحور، بخش‌های نمایشی و طنز در کنار فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی متعدد تنها بخشی از برنامه‌هایی هستند که در فهرست پخش شبکه‌های تلویزیون برای عید فطر قرار گرفته‌اند. در ادامه برخی از مهم‌ترین این برنامه‌ها را مرور کرده‌ایم.

بازگشت خندوانه در یک دورهمی مفرح

شبکه نسیم هم‌زمان با عید فطر برنامه‌های ویژه و شادی را روی آنتن می‌برند. «خندوانه» پس از یک ماه وقفه در ادامه فصل هشتم با اجرای رامبد جوان پخش خواهد شد. این برنامه از امشب ۱۱ اردیبهشت تا جمعه ۱۶ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

مسابقه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری هم از امشب ساعت ۲۱:۳۰ با حضور مهمانانی از جمله رضا نیکخواه، علیرضا خمسه، حامد آهنگی، شهرام شکیبا، کامران تفتی و سوگل طهماسبی روی آنتن خواهد رفت.

همچنین «یه عید حسابی» عنوان ویژه‌برنامه شبکه نسیم است که با اجرای سید جواد رضویان و لاله صبوری از دوشنبه ۱۲ اردیبهشت تا جمعه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۲۰:۱۵ از این شبکه پخش می‌شود. «یه عید حسابی» یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگومحور با حضور بازیگران و خوانندگان کشور است. همچنین منتخب مجموعه طنز تلویزیونی «دست‌انداز» به کارگردانی شهاب عباسی در ایام عید فطر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ از این شبکه پخش خواهد شد.

در جدول پخش تدارک دیده شده در شبکه ۲ نیز به مناسبت جشن بندگی و عید سعید فطر، پخش سریال «خانه پرتقالی‌ها» به چشم می‌خورد. این سریال نمایشی که فضایی فانتزی و کمدی دارد از روز دوشنبه هر روز ساعت ۱۹:۴۰ روانه آنتن می‌شود.

برنامه «در پناه عشق» با اجرای مژده لواسانی، که با هدف ارتقای روحیه امید به زندگی تولید می‌شود، به‌صورت ویژه‌ای امروز و فردا ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ۲ پخش می‌شود. مجله تصویری «تازه‌شو» نیز به مناسبت عید بندگی در فضایی پرنشاط و شاد به موضوع مثبت‌اندیشی در زندگی می‌پردازد. این برنامه دوشنبه ساعت ۱۳:۳۰ و سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

در ویژه‌برنامه «رخ به رخ» با اجرای امیرعلی دانایی که با دعوت از مهمانان مختلفی همراه است بخش‌های متعددی گنجانده شده و فضای با نشاط عید در قسمت‌های مختلف این برنامه در نظر گرفته شده است. این برنامه امروز و فردا ساعت ۲۳:۳۰ روانه پخش شبکه ۲ می‌شود. گروه کودک و نوجوان این شبکه نیز با تدارک ویژه‌ای به استقبال عید سعید فطر می‌رود. برنامه «خدا چه مهربونه» با اجرای ملیکا زارعی در آستانه عید سعید فطر به‌صورت زنده روانه آنتن می‌شود. بخش‌هایی از مجموعه «کلاه قرمزی» نیز دوشنبه ساعت ۱۰:۳۰ و از سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۱۹:۵۰ پخش خواهد شد.

عیدانه شاد در قاب تلویزیون

فیلم‌های سینمایی که عید فطر روی آنتن می‌روند

در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه شبکه‌های سیما فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و پویانمایی مختلفی را روی آنتن می‌برند.

شبکه یک فیلم سینمایی «خواستگاری» به کارگردانی «مهدی فخیم‌زاده» را دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۶ روی آنتن می‌برد. فیلم «خواستگاری» محصول سال ۱۳۶۸ است و در آن بازیگرانی، چون زنده‌یاد هادی اسلامی، ثریا قاسمی، و اسماعیل محرابی به ایفای نقش می‌پردازند.

این شبکه ساعت ۸ صبح سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت هم فیلم سینمایی «زندانی‌ها» ساخته «مسعود ده‌نمکی» را روی آنتن می‌برد. برزو ارجمند و هدایت هاشمی دو هنرمند خراسانی از بازیگران فیلم ده‌نمکی هستند. فیلم سینمایی «مردی که موش شد» به کارگردانی «احمد بخشی» و با بازی زنده‌یاد محمدعلی کشاورز و حمید جبلی نیز سه‌شنبه ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش خواهد شد.

شبکه ۲ فردا ساعت ۶ صبح فیلم تلویزیونی «دوچرخه باز» ساخته «مصطفی نظری‌زاده» و ساعت ۱۷:۱۵ فیلم سینمایی «۱۰ روز بدون مادر» به کارگردانی «لادوویک برنارد»، را روی آنتن می‌برد.

این شبکه روز سه‌شنبه هم چندین فیلم مختلف از جمله «رابطه» به کارگردانی «پوران درخشنده»، با هنرنمایی زنده‌یاد پرویز پورحسینی، زنده‌یاد خسرو شکیبایی و پوراندخت مهیمن در ساعت ۰۰:۴۰ دقیقه بامداد، فیلم سینمایی «جورج کنجکاو» به کارگردانی «میشل لاباش»، در ساعت ۸ و فیلم تلویزیونی «کودک ۵۰ ساله» اثر «عباس شوقی»، در ساعت ۱۷:۱۵ را پخش می‌کند.

شبکه ۳ فیلم‌سینمایی «کلید ازدواج» ساخته «داوود موثقی»، را دوشنبه ساعت ۱۰ روی آنتن می‌برد. رضا عطاران بازیگر مشهدی در کنار علیرضا خمسه و نادر سلیمانی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده اند. این شبکه ساعت ۱۰ سه‌شنبه هم فیلم تلویزیونی «چشماتو نبند» به کارگردانی «مجتبی چراغعلی»، را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد. فیلم‌سینمایی جدید «سفر به اعماق جنگل» به کارگردانی «ژاومه کویت سرا»، هم سه‌شنبه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه ۳ پخش می‌شود.

شبکه نمایش هم فهرست بلند‌بالایی برای پخش در ایام عید فطر در نظر گرفته‌است. براین‌اساس روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت فیلم‌های «من پدر خوبی هستم» به کارگردانی «سانتیاگو سگورا»، «همسر» ساخته «مهدی فخیم‌زاده»، «موش زبل» به کارگردانی «جور وربینسکی»، «دولیتل» اثر «استفان گاچان»، «بهارات» به کارگردانی «علی عباس ظفر»، «باغ وحش مخفی» ساخته «جائو گان سان» و فیلم سینمایی جدید «گام بزرگ» به کارگردانی «آنتونیو پادوان» به ترتیب در ساعات ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ روانه آنتن می‌شوند.

این شبکه برای روز سه‌شنبه هم پخش فیلم‌های «ماموریت» به کارگردانی «حسین زندباف»، «ایپ من: استاد کونگ فو» به کارگردانی «لی لیمینگ»، «عشق و هیولاها» ساخته «مایکل متیوس» و «بتمن آغاز می‌کند» اثر «کریستوفر نولان» را در ساعات ۱۳، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ در نظر گرفته‌است.

شبکه کودک در فهرست پخش خود انیمیشن سینمایی «بازگشت به صحرا» و فیلم سینمایی «بال‌ها ۲» را قرار داده‌است که به ترتیب ساعت ۱۴ دوشنبه و سه‌شنبه روانه آنتن می‌شوند.

شبکه امید سه فیلم جدید که پیش از این روی آنتن تلویزیون نرفته‌اند را برای پخش در ایام عید فطر درنظر گرفته‌است. انیمیشن سینمایی «سفر» به کارگردانی «کوبان شیزونو» فردا ساعت ۱۱ پیش روی مخاطبان نوجوان قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی جدید «کاپیتان دندان خنجری و الماس درخشان» اثر «راسموس اِی. سیورتسن و ماریت موم آونه» نیز ساعت ۱۷:۳۰ دوشنبه از شبکه امید پخش می‌شود. این شبکه روز سه‌شنبه هم فیلم سینمایی «شش خرابکار در قطار» به کارگردانی «بنجامین ادوارد»، را پخش خواهد کرد.

فردا ساعت ۱۸ فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» ساخته «مهرداد خوشبخت»، از شبکه افق روی آنتن می‌رود. این فیلم روایت مجاهدت گروهی از کارکنان رادیو نفت آبادان برای حفظ رادیو و مخابره اخبار به منظور مقاومت مردم در برابر نیرو‌های عراقی است. «آبادان یازده ۶۰» در بخش سودای سیمرغ سی‌و‌هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و برنده سیمرغ بلورین جایزه ویژه قاسم سلیمانی جشنواره فیلم فجر شد.

شکه افق نیز ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه هم فیلم سینمایی «زاپاس» به کارگردانی «برزو نیک‌نژاد» را روانه پخش می‌کند.
فیلم سینمایی «زیر درخت هلو» به کارگردانی «ایرج طهماسب» هم، فردا ساعت ۱۴ بازیرنویس و رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

شبکه سلامت ساعت ۱۱ روز سه‌شنبه نیز فیلم سینمایی «آینه بغل» به کارگردانی «منوچهر هادی» و با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر و نازنین بیاتی را روانه پخش می‌کند.

برنامه‌های شبکه نمایش‌خانگی

در ایام عید فطر سریال‌ها و برنامه‌های مختلفی هم در شبکه نمایش‌خانگی توزیع می‌شوند. امروز قسمت اول گروه سوم «شب‌های مافیا» پیش‌روی مخاطبان قرار می‌گیرد. حامد آهنگی، مجید واشقانی، سالارعقیلی، ایرج نوذری و حسین رفیعی از جمله هنرمندانی هستند که در این فصل حضور دارند.

فردا و هم‌زمان با عید سعید فطر نیز قسمت دوم از فصل اول فینال «جوکر» به کارگردانی احسان علیخانی منتشر می‌شود. بیژن بنفشه‌خواه، رضا شفیعی‌جم، یوسف تیموری، محمدرضا علیمردانی، سهیل مستجابیان، شهرام قائدی، عباس جمشیدی‌فر، ایمان صفا و هومن حاج عبدالهی در این فصل حضور دارند.

همچنین پیش‌تر اعلام شده بود این هفته دو قسمت از برنامه «مهمونی» به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب پخش خواهد شد. یک قسمت سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت هم‌زمان با عید فطر و یک قسمت هم مانند روال همیشگی در روز پنجشنبه.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->